Reklama
Doporučujeme

Spotřebiče Karma Design za skvělé ceny
Nabízíme vestavby Karma Design za bezkonkurenční ceny, poštovné a dovoz ZDARMA!
shop.spotrebice.cz

Aspen.PR
Specialista na PR a marketing segmentu spotřebičů a bydlení. Efektní a efektivní komunikace pro váš produkt.
www.aspen.pr/cs/

Rentpoint
Autopůjčovna s nejširší nabídkou nabídkou vozů na trhu.
www.rentpoint.cz


Mixér

Brabantia_Pauline_Designed_For_Living.jpg

Brabantia představuje Designed for living - razantní krok společnosti směrem interiérovému designu 28.04.2014

Značka Brabantia, která je proslulá svými elegantními a chytrými domácími doplňky představuje svou novou cestu Designed for living. Brabantia se v ní snaží spojit praktické a krásné, a povznést tak funkční věci na radost a potěšení. Protože jsou produkty Brabantia recyklovatelné a kvalitně zpracované, budou vám radost dělat velmi dlouho.


Populární Holandská společnost Brabantia byla založena v roce 1919 a z původních 15 zaměstnanců se rozrostla v úspěšnou mezinárodní značku, která zaměstnává přes 1000 lidí a působí ve více než 90 zemí. Designed for living čerpá z bohaté 95leté historie značky a přitom přináší nové inovativní prvky. „Chceme obohacovat kvalitu života našich zákazníků. A to za pomoci zatraktivnění vzhledu našich výrobků, které jsou určeny nejen pro každodenní život, ale jsou vhodné i jako dárek. Designed for living představuje výrobky značky Brabantia ve zcela nových barvách a tvarech, jako jsou do detailu navržené a designové doplňky pro každou domácnost,“ říká Martin Noha zástupce společnosti Brabantia v ČR. Z motta Designed for living vycházejí i nejnovější koše Brabantia Flatback+, které respektují fakt, že koše nejčastěji stavíme ke stěně či kuchyňské lince a mají proto rovnou zadní stěnu. Elegantně tak šetří prostor, což je vedle špičkových užitných vlastností, designového řešení a ekologického zpracování velká výhoda. Vlajkovým designem je vítězný návrh velké soutěže pro fanoušky produktů Brabantia. Z 2796 návrhů vybrala porota design inspirovaný motivem pírek od Pauline Bogaards, který dostal název po jejím křestním jménu „Pauline“. Je to dobrý příklad strategie ještě více naslouchající potřebám samotných zákazníků. Každý nový další produkt přináší nyní buď malou, nebo i zásadní inovaci důležitou pro pohodlné používání. „Další krok k interiérovému designu je pro nás příjemným vývojem, dalším logickým krokem, který jistě potěší a bude inspirovat. Považujeme se za rodinnou firmu a naše zákazníky bereme jako součást rodiny. Jsou první, na koho myslíme, při navrhování produktu a chceme jim ve všem vyjít vstříc,“ dodává Martin Noha z Brabantia. Brabantia-shop.cz


RSS Tisk stránky


zpět

Nenechte si ujít