Reklama
Doporučujeme

Spotřebiče Karma Design za skvělé ceny
Nabízíme vestavby Karma Design za bezkonkurenční ceny, poštovné a dovoz ZDARMA!
shop.spotrebice.cz

Aspen.PR
Specialista na PR a marketing segmentu spotřebičů a bydlení. Efektní a efektivní komunikace pro váš produkt.
www.aspen.pr/cs/

Rentpoint
Autopůjčovna s nejširší nabídkou nabídkou vozů na trhu.
www.rentpoint.cz


Mixér

465333_measure_tape.jpg

Móda a spotřebiče jdou dohromady 29.11.2007

Že se mohou skvěle doplňovat domácí spotřebiče a design, je jasné už dávno. Stačí se podívat do nabídky jakékoliv známé značky a určitě lze naleznete myčku, ledničku či pračku v neobvyklé barvě a originálním stylu. Nově se velké společnosti začínají propojovat se světem módy, přesněji řečeno s módními návrháři.


Mikrovlnná trouba WhirlpoolŽe jste o tom ještě neslyšeli? Pak si určitě přečtěte o spolupráci, kterou navázaly značky Whirlpool a Philips. Tedy ne navzájem – Philips si jako tvář své kampaně Look hot everyday vybral návrhářku Kláru Nademlýnskou, Whirlpool pro změnu podporuje návrháře Josefa Klíra. O co se konkrétně jedná?

47 originálních modelů v Letňanech

Jubilejní, desátou módní show úspěšného módního tvůrce Josefa Klíra shlédlo na Pražském výstavišti v Letňanech na dva tisíce diváků a hádejte, kdo byl partnerem této akce. Samozřejmě značka Whirlpool, která návrháře již tři roky podporuje. Jako dárek k jubilejní autorské módní přehlídce a rovněž jako poděkování za úspěšnou spolupráci převzal Josef Klír z rukou představitelů společnosti multifunkční a jak jinak než stylovou mikrovlnnou troubu JT 359.

Pro váš dobrý pocit

Praktické rady, jak vypadat dokonale každý den a cítit se sebevědomě, přináší nová kampaň společnosti Philips s názvem Look hot everyday, jejíž tváří a hlavní poradkyní se stala módní návrhářka Klára Nademlýnská. Ta však není jedinou tváří akce. Druhým podstatným aktérem se tak jako v předchozím případě stal domácí spotřebič – žehlička Philips Easy Care GC 3388. Není to ale jen tak obyčejná žehlička. Ano, tušíte správně, od designérů dostala do vínku elegantní potisk a ladné tvary.

Žehlička Philips „Velmi mě těší, že se mohu na této kampani osobně podílet a spolupracovat právě se společností Philips. Jen s pomocí kvalitní žehličky totiž dosáhnete v péči o svůj oděv za pár chvil dokonalého výsledku,“ říká Klára Nademlýnská.

Nová žehlička Philips Easy Care GC 3388 nabízí vylepšení tří prvků, díky nimž bylo žehlení doposud zbytečně komplikované a pomalé. O 50 % větší otvor, který je umístěn na přední části žehličky, udělá z dolévání záležitost vteřiny. Navíc s ukazatelem hladiny přímo na horní části žehličky ihned zjistíte, jestli je potřeba doplnit vodu. Během žehlení pak přijde vhod extra dlouhá třímetrová síťová šňůra, která umožňuje volný přístup jak k vzdálenějšímu konci žehlicího prkna, tak i pohyb kolem něj.

Praktické tipy, jak dobře vypadat, pak přináší publikace Průvodce dokonalým vzhledem (pdf, 3 MB). Najdete v ní rady, jak s co nejmenším úsilím a co nejlepšími výsledky vyžehlit a také jak vypadat dobře. Tuto část si vzala na starost právě Klára Nademlýnská. Díky ní se dozvíte, kterým směrem se v aktuální sezóně ubírají módní trendy.


Autor: Michala Gregorová / Whirlpool / Philips
Foto: Sxc.hu, archiv firem

Související články


Kategorie


RSS Tisk stránky


zpět

Nenechte si ujít