Reklama
Doporučujeme

Spotřebiče Karma Design za skvělé ceny
Nabízíme vestavby Karma Design za bezkonkurenční ceny, poštovné a dovoz ZDARMA!
shop.spotrebice.cz

Aspen.PR
Specialista na PR a marketing segmentu spotřebičů a bydlení. Efektní a efektivní komunikace pro váš produkt.
www.aspen.pr/cs/

Rentpoint
Autopůjčovna s nejširší nabídkou nabídkou vozů na trhu.
www.rentpoint.cz


Mixér

Značky 30.10.2013

Většina lidí, když se chystá na nákup nového spotřebiče, tak se ptá, jakou značku si má koupit. Ovšem budou vařit na těch pár písmenech napsaných na výrobku nebo na konkrétním spotřebiči? V dnešní globalizované době stejný výrobek prodává na trhu několik firem. Nejmarkantnější je to samozřejmě u menších spotřebičů. Nechat si z Číny poslat kontejner mixerů pod svojí značkou umí každý.


Někdy je až komické sledovat v prodejně elektra, jak dlouze dokáží někteří, zejména starší, zákazníci, vybírat mezi dvěma úplně stejnými mixery s různými písmeny. Vidět, jak následně koupí dražší, jen proto, že je Eta „česká“ už je zcela nelogické. Obdobná situace jako v malých spotřebičích začíná být i ve velké bílé. Je to dáno ekonomicky a přispívá k tomu i skutečnost, že některé firmy vlastní více značek jako třeba Electrolux/AEG/Zanussi nebo Gorenje/Mora. Každá značka nabízí výrobky různých standardů a cenových úrovní a tím pádem logicky i kvality. Je proto třeba se dívat na konkrétní parametry výrobku a ne na písmena na něm. Kupovat čínskou myčku Mora jen kvůli „české“ značce nedává smysl. Stejně tak nedává smysl kupovat slabší odsavač od značky, která má vynikající trouby jen proto, aby na spotřebičích byla stejná písmena. Každá značka má nějaké přednosti a nějaké nedostatky, tak jako každý výrobek. Když se neupneme na značku, ale posoudíme vlastnosti výrobků bez ohledu na písmena na nich, určitě nakoupíme lépe.


RSS Tisk stránky


zpět

Nenechte si ujít